Pages

Categories

Search



Zdrowy obiad z parowaru

Zdrowy obiad z parowaru

by
Październik 13, 2014
Przepisy
One Comment

Dzisiaj chcielibyśmy przedstawić sposób przyrządzenia posiłku w wersji light z parowaru. Składniki przedstawione w przepisie wyliczone zostały na posiłek jednoosobowy.

Zaczynamy:

Będziemy potrzebować

  • łososia  150 gram
  • ziemniaka  1 sztuka
  • marchewkę 1 sztuka
  • brokułę 150 gram
  • szpinak  30 dag
  • papier ryżowy
  • przyprawę do ryby
  • pozostałe przyprawy: sól, pieprz, koperek, cytrynę, czosnek dwa ząbki

Przygotowujemy się do przyszykowania posiłku krok po kroku:

  1. Filetujemy łososia, dobrze myjemy i dzielimy na mniejsze porcje.
  2. Przygotowane kawałki łososia marynujemy w soli, pieprzu, cytrynie,  koperku oraz przyprawach do ryb następnie kładziemy tak przygotowaną rybę do lodówki na co najmniej godzinę.
  3. Ziemniaki,  marchewkę, brokuł, szpinak myjemy i obieramy.
  4. Następnie na łyżce oliwy podsmażamy czosnek i dusimy szpinak tak długo, aż zrobi się odpowiednio miękki.
  5. Kolejny krok to przyprawienie szpinaka – (sól, pieprz). Przestudzony szpinak zawijamy w papier ryżowy .
  6. Przygotowujemy parowar i zaczynamy gotować przyszykowane produkty zaczynając od: ziemniaka 30 min,  marchewki 20 min, brokuła 20 min,  łososia 15 min, roladek szpinakowo–ryżowych 10 min.
  7. Tak przygotowaną potrawę podajemy zaraz po ugotowaniu.


one Responses

  1. Marcin

    Listopad 16, 2014, 21:11:33

    Musi być pyszne :-)



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>